دی ماریا: رئال به رونالدو نیاز دارد

 

Angel Di Maria, Cristiano Ronaldo, Barcelona, Real Madrid 

سایت گل- آنخل دی ماریا، هافبک رئال مادرید، معتقد است که تمدید قرارداد کریس رونالدو با این باشگاه، برای تیم رئال بسیار حیاتی است.

قرارداد فعلی رونالدو با کهکشانی ها در سال 2015 به اتمام می رسد اما بعد از اینکه ستاره پرتغالی دو ماه قبل اعلام کرد از زندگی در رئال راضی نیست، آینده او در ساناتیاگو برنابئو در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

اما هافبک آرژانتینی رئال دوست دارد رونالدو به حضور در این باشگاه ادامه بدهد و حضور این ستاره پرتغالی را برای ادامه موفقیت ها رئال ضروری دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او باید تصمیم گیری کند. او هنوز با رئال قرارداد دارد و واقعا بازیکن بزرگی است؛ بازیکنی که رئال به آن نیاز دارد. فکر می کنم همه از تمدید قرارداد او خوشحال خواهند شد. اما اوست که باید در این مورد تصمیم گیری کند."
دی ماریا در این فصل نتوانسته بازی های خوب فصل قبل را تکرار کند اما می خواهد از دیدار امشب مقابل والنسیا در کوپا دل ری، شروع دوباره ای داشته باشد.

 

" احساس خیلی خوبی دارم و تلاش می کنم تا به آمادگی 100 درصد برسم. من در چند دیدار آخر بازی نکردم اما این تصمیم سرمربی است. من تنها می توانم هر روز کار کنم تا کاملا آماده باشم.

فکر می کنم دیدار مقابل والنسیا دشوار خواهد بود. اگر در خانه نتیجه خوبی نگیریم، ممکن است حذف شویم زیرا والنسیا تیم بسیار سرسختی است. ما می دانستیم که باید سلتاویگو را شکست دهیم و این از نظر ذهنی شرایط ما را تغییر داد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.